Friidayyyy

Idag är det fredag! Yiiha, denna vecka har gått rätt fort ändå,
trots att man inte gjort ett skit, inte haft ett öre och inte ens har orkat
städa hemmet... haha (a)...

Idag ska jag umgås med mami, kanske sis också om hon inte har andra
planer, dessutom ska jag göra ett ärende åt min älskling, kan ni gissa vart?
Börjar på S och man kan köpa saker där som börjar på Ö... tror nog att
alla kan gissa rätt på den lätta ;) hahaha...

Får se vad som händer ikväll, jag ska iaf hålla mig till läsk! ;D Puss på er!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Måste vara en salong du ska till och köpa örhängen ;)

2010-08-20 @ 13:02:04
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Haha ;) jag ska iaf vina med Henna, träna på söndag?

2010-08-20 @ 17:02:27
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0