Jahaaaaa

Igår firade vi mig. Även fast jag inte fyller år förrän nästa helg ;)
Vi började kvällen här, efter en mycket stressig och sugig dag!! Det var supertrevligt
medan vi satt här hemma och drack vin och snackade en massa skit :)
Och mina girls var så himla fina och de gav mig MASSOR av presenter! TACK!! <3


Fruktsalladen :D (snodde bilderna av Mary, hehe)..

Vi åt middag och sedan efterrätt (som var mycket godare än middagen), det blev
fruktsallad med vitchokladmousse, tur att den blev god iaf! Hehe... Lite vin och en
shot senare beställde vi taxi in till stan, det vankades ju utgång! Efter en lång stund
bestämde vi oss för att dra till Magenta, väl i kön blev det ändring på det och vi drog
till Berns istället.



Dörrvakten söööööööög, vi (jag, Mary, Dan) fick stå i kö skitlänge, trots
att vårt sällskap redan blivit insläppta, och vi visade klart och tydligt att vi var med dom,
och jag sa till och med att "vårt sällskap är redan inne, de står där och väntar på oss"...
Men nej, nej... Massa andra, några jävla äckelbrudar och utlänningar fick komma in före oss.
Dessutom betalade jag nästan 400 spänn för att jag och Dan skulle komma in där, har typ
ångest över det för jag tyckte det var så jävla dyrt, men Dan har tydligen spenderat typ 4000 kr
denna helg, så han har nog ännu mer ångest, hahaha...
Men iaf, väl därinne fick vi stå i kö i 20 min för att hänga in jackan, och ville man gå på toan så
var det en halvtimmes som väntade, tur att jag inte blev kissnödig...

Jag drack en drink som tog Mary ca en halvtimme att få beställa, de kanske hade behövt
skaffa lite mer personal i baren..? Sen hade jag skitont i magen och höll på att somna
på Dans axel, såg knappt röken av mina vänner, men det blir ju så när man går på
klubbar. Så jag, Dan och Mary delade på taxi hem vid kl halv 2 typ..
Påminn mig att jag aldrig mer ska gå ut på en klubb, fan vad jag hatar det
alltså.. haha.. Jävla bitchbrudar, äckliga utlänningar, dryga människor osv. Vill helst
av allt bara umgås med mina vänner, som jag vet är jättetrevliga och världens sötaste!!

Jaja, som Bini sa; vi får göra om det här, och göra rätt ;) Hoppas ni som stannade kvar
hade kul ialla fall :) Tack för ett fint födelsedagsfirande <3

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0