Just det

Glömde berätta om ALL den otur jag haft idag...

Imorse när jag skulle bre mackor till frulle upptäckte jag att de
var mögliga, bara ren tur att jag såg det innan jag tog en tugga...

Sedan tappade jag min mobil, inte en, inte två, utan TRE ggr på raken,
så nu är hälften av knapparna ur funktion (jag som precis haft den på lagning!).
Och det är dessutom massa fula skrapmärken på den... MORR!!!!!!!!!!

Sen när jag sitter vid datorn slutar internet att fungera, försöker på tag på
älsklingen och ska fråga hur fan man får igång det igen, men det är inte helt
lätt när man har en mobil som det inte går att ringa ifrån och heller inte svara om
man inte tar i med hela sin kroppstyngd på lurknappen...!!!! Och när älsklingen
har sumpat sin mobil i sjön (och bara garvar åt det...) och på hans brors mobil
går bara telefonsvararen på, när jag äntligen kommit på hur man kan ringa utan
att använda lurknappen...

När jag tillslut lyckas svara i mobilen så är det sån jävla dålig mottagning där
uppe så han hör ju FAN inte vad jag säger, så jag står och skriker till ingen nytta,
orkade inte ens dra upp att jag hade problem med datorn, mooooorr igen...

Och nu när jag satte på datorn så fungerade internet igen... S-U-C-K säger jag bara!!!
Är på så jävla PISSIGT humör just nu, vill fan döda någon, ha sönder något eller
bara skrika rakt fucking uuuuuuuuuuuuuut............ ÅHHHHHHHHH!!!!!!!

FUUUUUUUUUUUUCKINGJÄVLAAAAAACCPPPPPPPPPPHORAHELVETEEEEEEE!!!!!!!!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Fy vilken otur du har gumman :(

2010-08-03 @ 19:54:46
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

alltså.. jag tror att du & jag har börjat dela på min otur.. ;O det måste vara den där kyssen.... ;)

2010-08-03 @ 23:22:14
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Nemen! nu får du fan uppdatera så man ser lite livsglädje här i bloggen igen .. haha <3

2010-08-12 @ 18:28:35
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0