Träning, finally

Om ca en timme bär det av till gymmet, äntligen! Det behövs verkligen,
vill trivas med mig själv som jag gjorde innan sommaren när vi tränade
regelbundet. Bara att köra igång igen men det känns lite jobbigt om jag ska
vara ärlig. TUR att jag har Katti som pushar mig :D Love you <3



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Hihi :) love you 2 <3 syns snaaaart

2010-08-16 @ 16:08:23
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Lisen

Ni måste pusha mig oxå! Annars kommer jag aldrig palla mig dit haha :) <3

2010-08-16 @ 18:57:00
Jag har bajsat: Michaela

Jag ska också sätta igång igen nu, har fan inte tränat på år och dar känns det som! Men det är alltid, som du säger, så inni helvete jobbigt att komma igång när man inte tränat på länge ;P men hur gick det för er då? Det gäller att inte börja för hårt! <3

2010-08-17 @ 08:19:23
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0