En "liten" lista, haha..

Visste du..
Att jag vill ha - hundratusen par snygga skor
Att min senaste kyss - var het ;)
Att jag lyssnar mest på - tagga-till-musik
Att jag pratar - när jag har något att säga
Att jag inte gillar - negativa tankar
Att jag avskyr när folk startar - bråk, töntigt..
Att kärlek är - det bästa som finns
Att jag gillar att - umgås med nära och kära
Att jag alltid kommer att - bajsa
Att jag är hemligt förälskad i - pysen, eller nej det är ju inte hemligt, haha ;)
Att sist jag grät var - idag när jag garvade
Att min mobiltelefon är - vid min sida ;)
Att när jag vaknar på morgonen - försöker jag öppna ögonen, som stretar emot..
Att innan jag går och lägger mig - måste jag hämta ett glas vatten att ha vid sängen
Att idag har jag - träffat binis, ninnis och kitts, gymmat med katti
Att jag just nu tänker på - vad jag ska ha på mig på julafton
Att i kväll ska jag - klippa naglarna inför nagelförlängningen imorgon!
Att i morgon kommer jag - träffa marie, fixa naglarna och klippa mig
Att jag hoppas - att alla får en fin jul


Har du:
Någon som förstår dig? Många
Någon som du saknar? Min farmor som är i himlen <3
Någon som du hatar? Orkar egentligen inte hata, men det kanske finns en
Vem kramade dig senast? Katti
Vem pussade dig senast? Dan
Vem ringde dig senast? Sanera, kocken ;)
Vem ringde du senast? Dan
Vem var hemma hos dig senast? Sanera & Micke
Vem var du hemma hos senast? Binisen
Har du några kärleksproblem? Nae, och tur är väl det, haha!
Har du pratat med någon idag? Ja, med ett par stycken ;)
Har du gråtit idag? Ja, när jag skrattade nyss
Har du skrattat idag? Som sagt, ja

Jag:
Är singel? Nej, jag har min älskling!
Svär ofta? Hahahahahahahahaha, neeej? (a)
Sjunger i duschen? Mjo, kan hända
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Har haft det en gång!
Skrattar åt dina egna skämt? Alltid, haha xD
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Ja!

Har du:
Piercingar? Bara öronen, om det räknas?
Syskon? Lillasyster Beeel
Jobb? Lite extra här och där, men egentligen inte...
För många vänner? Kan man ha det..?
Rymt hemifrån? Nja, lite halvhjärtat kanske xD
Färgat håret? Många ggr
Bra självförtroende? Skapligt
Sagt "jag älskar dig" till någon? Many times!
Varit kär? Of course
Gjort något olagligt? Haha, med all säkerhet, om det nu är ngt att skryta om xD
Somnat i skolan? Yes
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Hm, vet faktiskt inte
Sett en fallande stjärna och önskat? Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Säkert
Smugit ut utan lov? Jaaaa
En hemlighet som ingen annan vet? Ja...
Sovit en hel dag? Till kl 15..
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Antagligen när man kört någon "lek"
Blivit generad inför folk? Haha, det har jag nog! Minns inte när dock..
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nej, inte kär..
Ätit musslor? Nej usch xD
Varit på en festival? Ja, vattenfestival, hahah..
Haft ett förhållande i under en månad? Om det räknas när man är 14 och oseriös..
Blivit kallad player? Haha nej
Färgat ditt hår svart? Yes! Och snart igen ;)

Vad:
Längtar du till mest just nu? Utomlands
Ska du göra i helgen? Fira jul
Har du för kläder på dig? Jeans och svart tröja
Gjorde du igår? Tränade, handlade de sista julklapparna
Ska du göra i sommar? Ingen aning, jobba? Kanske roadtrip ;)
Åt du senast? Chokladbit
Har du för mobil? Sony Ericsson X10 mini pro
Vad köpte du senast? Tacobröd, gurka, riven ost, pepsimax och miniostar

 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0