Helgen som var

I fredags kom Jenny hit vid fem och hade med sig redbull.
Det var redbull/vodka som stod på schemat enligt henne och jäääävlar
vilken drink man fick, det gick inte att dricka, hon tog Dan's 50% smirnoff vodka
och gjorde en 30-70 drink till mig... haha! Smakade typ hembränt med en svag
eftersmak av redbull...

Behöver jag säga att Jenny blev rätt dragen på den? xD hahaha.. Sedan tog vi
alla taxi in till stan, lämnade av deras väska på J & J's hotell och sedan fick vi för
oss att vi behövde lite alkohol på bion så vi SPRANG till systemet och kom in kl 18.58,
personalen var lagom glada, haha xD Sedan gick jag och Jenny och tog bord på
Mandarin City och killarna gick och hämtade biobiljetterna. Efter vi hade käkat klart
och var proppmätta så drog vi till Rigoletto och kollade på nya Harry Potter, den var
faktiskt bra! Men vi orkade inte ta en drink efteråt så jag och Dan tog en taxi hem
och Jimmy & Jenny drog till sitt hotell :)


Jag och älskling på Mandarin City.

Eftersom de hade lämnat sin bil på vår parkering här hemma så behövde vi åka
in till stan och lämna den till de, men då bestämde vi att vi skulle gå runt med de i
stan och kolla efter julklappar. Köpte ingenting (förutom Eclipse till mig själv, hihi),
men vi stannade och käkade lunch på Soft kök & bar. Dock var det inte så bra där,
fick min mat en kvart innan de andra så jag hade typ ätit klart när de fick sin mat och
Dan's plankstek var jätteliten, typ som en förrätt och Jennys fisk var typ från gårdagen
för den var seg som gummi... Så ät inte där, gott folk!

Efter shoppingen och lunchen så drog vi till Nynäs, åt middag, kolla film och sov över där.
Så det blev en helhelg med familjen Nyström/Gerestav ;)

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0