Julafton, julafton, nu är den här!

Imorgon är det julafton. Jag och Dan sover hemma hos oss
så att vi kan fixa oss imorgonbitti innan vi drar hem till mina
föräldrar och min sis! Där ska vi mysa och öppna julklappar, hihihi..


Me and sis, julafton 2007.

Sedan ska Dan till Nynäs till sin släkt och jag ska till min släkt, i Stureby.
Antar att vi möts upp på vägen hem sent imorgonkväll :)

Så, nu vet ni vad jag ska göra på julafton :D hoppas att alla får en mysig kväll!
GOD JUL MINA VÄNNER!!!!! <3

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

God jul min fina! <3

2010-12-23 @ 22:12:53
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0