Lördagen dåra

Började dagen med att åka kommunalt, alltid lika kul.
Alltid lika otur.... Det är helt enkelt inte meningen att jag ska åka kommunalt,
får fan ta och skaffa bil...

Kom iaf hem till mamma och pappa tillslut, så då drog vi iväg till Handen.
Handlade de sista julklapparna/presenterna ;) tror jag iaf, haha! Kanske tillkommer något..
Senare på eftermiddagen åkte jag till Farsta och hämtade upp Mary efter jobbet,
sedan åkte vi hem till mig och började baka. Lussebullar och sirapskakor, båda blev
SKIIIITGODA! Så det var ju lyckat ;) Bästa bagerskorna staden hava! (Läses med italiensk brytning).

Nu har Mary nyss åkt hem och killarna, som var här tidigare och tittade på fotboll,
har åkt in till Söder. Lär väl få ett samtal snart om att de vill bli hämtade, de bortskämda
jävlarna ;) haha..

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Det blev nästan för bra! Haha, mätt som en plätt är jag ;)

2010-12-11 @ 23:26:08
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Kom hit med lite lussebullar då :D köp en bil till mig också när du ändå är i farten ;)

2010-12-13 @ 10:29:48
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0