Nervös

Fan, jag och Jenny började snacka om att vi båda ska operera oss snart.
Förhoppningsvis så blir det nästan samtidigt så att vi kan ligga och tycka synd om
varandra när vi båda bara måste ligga stilla och ta smärtstillande, haha...


"Smärtstillande", hehe... Nae, jag skoja ba!

Blev skitnervös nu, kommer säkert kräkas när jag sitter/ligger där i väntrummet
och inväntar att någon sjuksköterska ska komma och hämta mig och leda
mig till operationssalen. Alltid (eller mest när jag var yngre) så började jag må
JÄTTEILLA innan jag skulle göra något som jag aldrig gjort förut (typ resa, åka skidor mm.),
bara för att jag var så nervös över vad som väntade. Jag blev nervös över att inte veta.
Och eftersom jag aldrig har opererats förut, ever, så kommer jag säkert vara SKITnervös och
lyckas hulka upp en spya innan jag lägger mig på operationsbordet...

Puuh. Nu lugnar vi nerverna och tänker inte mer på det, hihi.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Det kommer gå jättebra gumman <3

2010-12-10 @ 14:31:11
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0