Onsdagggggggg

Kom nyss hem från Binisen. Hon hade bjudit in oss brudar
på lite julmys! Och det var jättemysigt, pepparkakor och julmusik.. Wiie!



Det dåliga med denna dag var; jag upptäckte att en sten saknas
min guldring jag fick i studentpresent av familjen :( PLUS att jag fick
en bot-jävel på 550 fucking spänn... Visste att jag gjorde fel som stod
parkerad på gatan när det var plogdag, men inte fan trodde jag att jag
skulle få 550 kr i böter för det?! Suck... Kommer ha 400 kr kvar efter att
jag betalat boten och det ska räcka till present till pappa + Dan...? Faaan :(

JAJA..... Och så får jag inte glömma att jag blev en timme sen till Binis julmys :(
Och att jag inte ens fick en timmes lunchrast idag när jag jobbade från halv åtta
till fem på eftermiddagen. Och så kunde jag inte äta middag förrän nu för jag
hade varit hungrig så länge att jag inte ens var hungrig längre när jag kom
hem till sötisBinis...

Nä, nu räcker det med klagomål för detta inlägg. Godnatt!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0