Monday

Denna måndag har gått ganska snabbt tycker jag. Inte så jobbigt idag,
förutom att bilen krånglade som FAAAAAAAAAN på väg till jobbet.
Trodde fan jag skulle skjuta någon. Eller iaf krocka. Köra på 3:ans växel i 
typ en mil, kuuuuuuuuuuuul...



Men men, nu är jag iaf hemma. Med älskling. Han är sjuk stackarn,
och jag är typ också lite förkyld... Blä. Vad blir det för mat idag då?
Jobbigt när man alltid måste tänka ut och laga något själv. Det var
mycket lättare när mamma gjorde det åt en...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

WOHOOOOOOOOO DÅ KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI! hihiihoh ;) bra sexy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! världens finaste !

2010-02-01 @ 17:26:51
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Men ni är ju sjuka hela tiden! Stackare :(

2010-02-03 @ 17:10:58
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0