Mondayyyyyyyyyyyyy

Vafan, måndag igen. Man hinner ju knappt blinka, så är veckan över.
Men men, det är väl bättre det än att det går skitsegt. Vill ju ha vår och sommar nu!



Igår var det ju Alla hjärtans dag, jag och Dan var bara hemma och myste i
soffan på dagen, och sedan på kvällen åkte vi till Heron City, käkade på Pizzahut
och kollade på Snabba cash på bio. Den var jättebra! Lite seg emellanåt kanske
men det kompenserades upp i slutet. Längtar redan till nästa film, man vill ju
veta vad som händer sen!





Det är tråkigt när man får reda på att det har hänt saker som rör min släkt/familj,
och att man inte fanns där när det hände (igen). Det är lite jobbigt. Men jag gör som jag
alltid har gjort. Håller hoppet uppe och hoppas på att allting kommer att lösa sig
någon gång. Om bara en person tar sig i nackskinnet och skärper sig, så kommer
allting/alla bli bra igen. Det krävs "bara" mycket hjälp från folket runt omkring.
Frågan är ju bara hur mycket man kan hjälpa en person som hamnat där.
(Ni som känner mig väl kanske vet vad det handlar om, men om inte, så fråga
inte, snälla, jag orkar inte berätta och vill heller inte säga mer än det jag skrivit pga
mina släktingars och min familjs känslor).


/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Tänker på dig Ems, finns där om du vill prata <3

2010-02-15 @ 23:09:55
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

<3

2010-02-16 @ 11:25:50
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0