Redan torsdag!

Shit vad dagarna går foooooort! Det är liksom redan torsdag.
Fan vad jag uppdaterar dåligt, haha... Satt precis och tänkte
att alla andra uppdaterar för sällan men jag är ju inte bättre själv xD

Idag ska jag lämna kvar bilen på firman under natten. Snälla Krille ska skjutsa
hem mig till Östberga efter jobbet, han har ju börjat jobba på samma jobb
som mig nu! Höhö :) Imorgon blir det till att åka kommunalt till jobbet,
fan, kommer inte ens ihåg sist jag gjorde det. Fan vad jobbigt... Blä...

Ja, vad händer i helgen då? Ingen aning. Jag och Dan är ju sjuka båda två,
men han insisterar ändå på att dricka öl på lördag "det är ju hästarna och fotboll" då.
Suck... Men men, jag hoppas på att kanske fixa ordning lite här hemma så
att jag kan flytta hit mina saker någon gång, jag bor ju faktiskt här nu!

Och i början på mars (tror jag) ska Jeanette, mammas barndomskompis, komma
och bo hemma hos mamma och pappa i några dagar, så då kan det ju vara trevligt
om i alla fall lite av mina saker är borta. Men vi får väl se vad som sker!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0