Sunday

I eftermiddag ska jag (eller vi) hem till mormor. Eller hon har hyrt en
lokal vid sig, Kastanjegården. Hon fyller sjuttio och vill duka upp fint
och ha så att alla kan sitta tillsammans, och då skulle det bli för
trångt att ha kalaset hemma hos henne. Det kommer bjudas på
supergod mat, så jag längtar!

Vi skulle tydligen framföra Suspicious minds med Elvis för mormor
(hon är ett stort fan av honom), men jag har inte övat och jag tror
inte någon av de andra kusinerna har gjort det heller, så vi får se
hur det blir med den saken... Kanske blir så att Teo får stå upp själv
och spela låten på gitarr bara, hehe...

Men vi hörs senare, kära vänner!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Jag tycker du kan köra ett solo ;)

2010-02-28 @ 15:09:33
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0