Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisdag

Usch börjar bli sjuk! Igen! Hade bajsigt ont i halsen igår.
Idag är det lite bättre, men det kliar fortfarande i halsen :(
Och stackars älskling slog i huvudet igår och fick jätteont, även
i nacken. Stackaren! Så det är synd om oss båda :( buhu...

Åkte och köpte lite färdig ugnspannkaka på Citygross som jag åt nyss,
fyfan vad gott det var! Köpte även en Drömrulltårta (hehe....), men jag
vettefan om jag orkar smaka på den just nu för jag blev så himla
mätt på ugnspannkakan. Har lunchrast just nu, ska väl tillbaks till jobbet
om ett tag, fast vi har inget mer att göra idag. Vi är redan klara med allting...

Aja, nu har jag så tråkigt och är så rastlös, så vad gör man då? Jo, äter.
Drömrulltårta, here I come...

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0