Tröttissssssssss

Jag är fan skittrött. Och jag har typ inte gjort något ansträngande idag.
Är bara trött i sinnet liksom, fast inte i kroppen. Konstigt.
Behöver bli pigg, frisk och fit. Måste börja träna och äta ordentligt.
Har jag ätit ordentligt idag? Nej. Har jag ätit ordentligt de senaste månaderna? Nej.
Men jag har iaf börjat ta vitamintillskott. Är ju iaf en början...

De på jobbet frågade om det var okej att alla skulle äta oxfilé till middag på
kryssningen vi ska göra i slutet på mars. Jag ba: Eeeeeh, aa, eller eeeh, alltså..
vad finns det annars att välja på då...? Uscccccccccch, hatar att jag inte äter något.
Men fick iaf beställa kyckling, så det var ju tur. Hade ju varit lite pinsamt att lämna
tallriken orörd inför alla, liksom...



Nej, nu ska jag åka och jobba. Ciao gott folk!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0