Boriiiiing

Jag är uttråkad. Blä. Sitter här vid datorn och Dan ligger i
sovrummet och kollar tv, ibland hör jag hur han fnissar till lite...
Den lille pojken.

Jag vill shoppa. Det kan bli farligt nu när jag kan betala
med mitt kort på internet... Och att det kan övertrasseras
gör ju inte saken bättre... Hehe...

Nej, jag är en duktig flicka. Skulle aldrig göra något sådant.
Nej herregud, tjejen på banken sa ju att hon litade på mig. HAHA.

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Det där med att övertrassere är fan farligt!

Jag tror inte att det ska gå att övertrassera mitt, men jag lyckades ändå! Snacka om att jag var arg.

För jag hade kollat mitt saldo på internet sen gick jag o tog ut pengar, visste att det skulle räcka.



MEN, då var det något som inte hade dragits så jag lyckades övertrassera kontot med 100 kr plus att jag sen fick en straffavgift! MORR



Så det var egentligen inte mitt fel, det var ju någon affär som hade varit offline!! Grr

2010-01-15 @ 01:09:13
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0