Great day

Bra dag hittills. Eller bra och bra, har ju fan jobbat.
Men det var inte så jobbigt, fick sovmorgon, hann till och med kolla
på tv på morgonen en bra stund, det har inte hänt en enda gång sedan jag
började jobba. Och så fick jag sluta tidigare. Men hann inte med någon lunch dock, så när jag
slutade vid halv två var jag AShungrig.

Så jag åker hem till mamsen & papsen, med då är städerskan hemma hos oss,
(eller det var faktiskt en ung kille den här gången?), haha...
Jag ba: Hello, are you going to finish soon?
Han ba: Ööööh, no I have this *pekar på nedervåningen*.
Jag ba: Mhm, is it ok if I'm here or do you want me to go out for a while?
Han ba: Out!
Jag ba: *shit* Ehm, ok but is it ok if the cat stays inside?
Han ba: *stirrar*....
Jag ba: The C-A-T!!!!!!!, can he be inside while your cleaning?!
Han ba: *nickar*...

Haha, herregud. De kan varken svenska eller engelska verkar det som.
Mamma har tröttnat på dom nu, dom är aldrig hemma hos oss på rätt tid, de
går till granngården först fast mamma har sagt att de ska göra tvärtom. Så
nu kanske det blir så att någon på vår firma får ta över städningen hos mina päron ;)


Nella & Robin, på min 20-årsdag.

Fick iaf pallra mitt arsle hem till Nella & Robin och vara där en stund eftersom
jag blev utkörd av städaren ^^ haha... Men det var trevligt, satt där och åt
bullar, drack PK, klappade Kira och besten (Chiquita) och kollade på inspelade
barnprogram som gick när vi var små. Mycket roligare och bättre än de sugiga
barnprogram som går nu! Det var bättre förr ^^ hahaha...

Okej, nu får det vara slut på bibeln ;)
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Låter som att de behöver byta städfirma nu! ;) hehe

2010-01-15 @ 17:34:36
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0