Hej

I onsdags var jag ledig. Dan också (fast det har han ju varit i två veckor nu... fast idag började han jobba igen, hihi!). Vi åkte hem till mamma & pappa och umgicks med dom, hyrde filmer och åt hemlagad kinamat, muuums!


Me and my man, 1 year together <3

Imorgon börjar jag inte förrän kl 9, så jäkla skönt! Och slutar tidigare gör jag också ;) Bra jobb man har! Efter jobbet ska jag nog bara hem, ta det lugnt. Känner att det behövs vilas mycket! Har varit så himla trött på sistone, idag har jag gäspat var femte sekund, utan att överdriva...

Jaja, nu vet ni att jag lever iaf ;) höhö! Hoppas alla får en trevlig helg!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0