Hellooooooo

Jag har typ inget att säga.. Skulle ba uppdatera så att ingen tjatar ;) hehe!
Idag har jag jobbat. Som alla andra vardagar. Skoj, not.
Imorgon blir det också jobb, men lite sovmorgon, det är skönt!
Dan är avundsjuk på mig, hehe. Förstår det, stackarn börjar liksom
halv sju på morgonen. Jag börjar ju 7 i vanliga fall så jag får alltid sova
lite längre än honom ;)

Nej, nu ska jag gå och se om jag hittar något jag kan mumsa på.
(Har precis ätit middag, så säg inget till Dan, han klagar jämt på att
jag alltid äter något annat efter vi har ätit middag, hihi...).

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Haha! :) vi syns imorgon, så får du färga mitt hår :D

2010-01-13 @ 16:35:06
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0