Hemma hos päronen

Har haft en ganska lugn dag på jobbet. Skönt det.
Imorgon kan det bli lite stressigare, men man får ju sluta tidigare då,
så det är ett plus! Man måste ju tänka positivt liksom!

På lunchen åkte jag först hem till päronen, hämtade mitt nya bankomatkort.
Äntligen är det VISA på det! Fyfan, nu kan ingen neka mig att handla något, haha!
Förra helgen fungerade inte mitt kort (maestro) bara för att mataffären hade tappat
uppkopplingen till internet, så självklart var det BARA visakort som funkade!!! :@ Morr...

Aja, sen åkte jag och hämtade upp min kusin Nella och svängde förbi centrum,
handlade baguette och powerking, hihi! Sen blev det frulle/lunch och så flätade
jag Nella. Sen kom Robin (hennes bror) förbi en sväng också. Och Bell var också
hemma för hon är sjuk. Hann med ganska mycket denna rast hehe ;D


Haha, Katti and me, 2004 I think?

Sen blev det jobb igen och nu är jag hemma! Skulle egentligen ha färgat håret
Katti idag men det kom lite stuff emellan så vi tar det nog imorgon istället ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0