Redan söndag?

Fyfan vad denna helg gick snabbt! Usch vad trist!
Men men, jag har iaf haft en väldigt rolig helg! Och det är ju tur det ;)

I fredags tog vi det bara lugnt här hemma, kollade på tv och myste. Igår blev jag
upphämtad av mamma, pappa och Bell och så åkte vi till Nacka och shoppade
och sen till Sickla och shoppade lite till ;) hehe... Kanske kan visa lite senare
vad jag kom hem med, men för tillfället är sakerna hemma hos Carina, Dans mamma.


Mickis & Kalle. Dan och Kalle, på bowlingen.

Efter det så åkte jag hem till min familj och åt middag! Stackars mamma råkade
kokhett vatten över hela sin hand när hon skulle ta pastan av spisen :( Men
det gick bra sen, som tur var. Sen skjutsade hon mig hit till Östbergahöjden och så
åkte jag, Dan, Carina, Ove, Kalle, Mickis, Jenny & Jimmy och bowlade! Det var skitkul,
även fast det gick åt helvete, haha! Efter det drog jag, Dan, Mickis & Kalle till värdsan!
Vid 1 blev det efterfest hemma hos Anders brorsa Björn, som firade födelsedag och
förlovning med sin flickvän! Det var trevligt, även om det fanns en person där som
jag gärna hade varit utan...

Sen blev det taxi hem och Dan somnade i soffan, haha tröttisen...
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0