Slappt

Idag har jag haft en väldigt slapp och bra dag! Började kl 9, på lunchen åkte jag och hälsade på pappsen på hans jobb och sedan åkte jag in till söder och skulle städa, men det blev inställt så jag slutade efter det! Skönt som fan! Åkte hem, storstädade lägenheten, duschade och kastade massa skräp som tog upp hela hallen...

Sedan åkte jag till Farsta C, mötte upp pappa där och gick till banken, skulle fixa nytt bankomatkort. Tydligen så måste man ha en årsinkomst på minst 120.000 kr för att få ha VISA, konstigt att min lillasyster som är femton år och arbetslös har det på sitt bankomatkort, haha...

Efter det så blev det hemåt igen, handla lite på vägen (fredagsmys hihi) och lagade mat. Så nu har vi nyligen ätit middag, ska väl hacka upp lite frukt senare (Dan vill ha lite nyttigare fredagsmys, men jag smög ner lite kakor och nachos i korgen också mihi).



ikväll blir det lungt, imorgon kanske vi ska hem till Jimmy & Jenny, deras barn (Nova och Linnéa) fyller år och ska firas. Dan ska tydligen kolla på fotboll med Victor här hemma, så får väl se vart jag tar vägen då!

Ciao!
/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0