Fortfarande trött

Jag är skittrött, idag igen. Usch! Vill bara att det ska
vara slut nu, haha... Idag har vi rensat ogräs och städat
undercentraler, det var det dammigaste jag någonsin sett! Fyfan,
man hade behövt gasmasker, hade damm i hela käften och näsan
efteråt... Men så fick vi sluta en halvtimme tidigare idag, det var skönt!



Nu har jag och älskling äntligen varit och storhandlat, så nu står han
och lagar pannkakor till oss, mumsigt! :D Är så jävla hungrig så jag tror
fan jag dör, har varit det sen jag slutade jobba vid halv fyra... Svääälter!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela Stappe

Gott med pannkakor? :D <3

2010-07-28 @ 20:50:17
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Mary

Jo för fan det har gått bra på jobbet, men nu är det slut för några dagar :D

2010-07-29 @ 21:23:20
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0