Hola

Var ett tag sedan jag skrev.
Jag och honey har hängt i Nynäs en del, med Jimmy och hans family.
Dan är där just nu och spelar minigolf och dricker öl, I think... Men jag
orkade inte haka på. Min familj är påväg hem från Elgö så jag ska nog
bege mig dit och hänga lite med de!


My love med Tiffany.

Imorgon blir det discobowling i Årsta med Jimmy & Jenny, någon annan som
vill haka på? :D På lördag är det grillning hos min kusin Robin i Landfjärden! Mys!

Och på måndag börjar man jobba... Det är bara i tre veckor, så jag ska väl
inte klaga ;) haha... Så jävla lat, I know... Nej, nu drar jag till päronen, ciao!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela Stappe

Ja nu var det FAN på tiden med uppdatering ;) men fan, nynäs, landfjärden - hänger du mycket runt ösmo - nynäs eller =) jag har ju svärfar där så man åker ganska flitigt till ösmo...



<3

2010-07-22 @ 22:05:49
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Mary

Håller med Mickis, på tiden med uppdatering!!

Men, vad hände med Borås?

2010-07-22 @ 22:39:22
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0