Last night

Behöver jag ens säga att bion var bra? Okej, den var ASBRAAAAA!
Vill se den igen, försöker spela upp scenerna i huvudet för att få
se de igen (a) hehe.. Den var så jävla spännande så det är inte sant ;)
Längtar redan till nästa film, men lär väl antagligen hinna läsa böckerna
innan den kommer ut (a) hihihih...



Idag ska jag antagligen träffa mina girlssss! Men innan det måste jag
hem till Skogås och lämna av mammas lånebil (hennes är på verkstaden),
det är fan den cp-igaste bilen jag någonsin har kört............ ^^
Och liten som en jävla kotte, accelererar som en kotte gör den också...

Jaja, smell you later vampires ;)


/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0