Sol och bad

Har varit och solat och badat (läs: doppat fötterna och blivit nerskvätt) de
två senaste dagarna. I förrigår var vi på Schweizerbadet och igår var
vi ute på Gålö. Och när vi skulle hem från Gålö så var det världens längsta
kö, har aldrig sett en sån lång bilkö, tog en timme innan vi kom ut på "stora" vägen.


Jag försöker sätta upp Neas hår, det var inte lätt med en håröm, envis liten dam ;)

Får se vad det blir av denna dag. Dan ligger och sover just nu, han gick jag la
sig direkt efter frukosten. Igårkväll hyrde vi tre filmer och köpte massa mys och
glass, hihi! Så igår kollade vi på ena filmen och imorse kollade vi på Farsan medan
vi åt frulle. Nej, nu ska jag gå och klä på mig, om man nu får på sig något som man
inte svettas sönder i, hm...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela Stappe

Nu får vi ett break i vädret ;)

haha småbarn , gotta love 'em <3

2010-07-17 @ 12:52:34
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0