Vampyrer

Känns som om jag börjar bli besatt av vampyrer, med alla filmer och böcker
just nu, hehe.. Har börjat läsa på den andra boken - När jag hör din röst, i
Twilight-serien, riktigt bra och spännande :)

I lördags hade vi det jättetrevligt! Katti, Bini och Jimmy joinade mig och Dan
grillmiddag hos mina föräldrar, (som var inne i stan och partade) efter maten
skjutsade vi killarna till Värdsan. Sedan blev vi också lite sugna på alkoholhaltigt
och tog några drinkar ur m&p's barskåp, som blev supergoda!


Bild från midsommar - Dan, jag & Katti.

Efter ett långt tag kom Dan och plingade på dörren, dyngfull (haha!) och då
tyckte tjejerna att det var dags att röra sig hemåt efter en riktigt mysig och
rolig kväll ;) Och Dan slutade på toaletten, sovandes - inget annat... haha!

Just nu försöker jag hitta på något att fördriva tiden med, längtar tills Dan har
semester så att vi kan hitta på massa roliga saker :) Om en vecka så... ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0