What's cookin' good lookin'?

Står och lagar mat. Gratinados, mums. Pastagratäng med köttfärs och tomatsås
för er som inte hört det förut ;)

FAAAAAN varför går det inte att ladda upp pics på fb fööör?! Going crazy here...
Har försökt i flera dagar nu men datorn hakar bara upp sig! Morr...

Gör middagen så tidigt idag för att den ska vara klar när Dan kommer hem,
vi ska nämligen på bio idag kl 18!!! Någon som kan gissa vilken film vi ska se? ;)
Den innehåller iaf vampyrer... Hihihihi ;)

Häromdagen när Dan kom ut ur duschen kom han och kramade om mig i köket,
såg på hans arm som glittrade lite svagt i solskenet och frågade varför det var så,
då svarade han: "Jo, för att jag är en vampyyyyyyyyr!" *med lite halvläskig röst*..
Hahaha, sötnosen, han längtar nog efter att se Eclipse lika mycket som jag gör :D



Och nu har jag läst ut första boken också, tog en och en halv dag, kunde inte sluta läsa,
varje gång jag slog igen boken kändes det som om jag hade pausat en film... Nu måste
jag låna tvåan av Katti ;) längtaaaaaar!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Hihi, det åt jag i förrgår ;)



Åhh filmen var så jäkla bra!! :D

2010-07-01 @ 19:53:32
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0