Booooookiiiis

Har fått låna första boken i "Twilight"-serien, Om jag kunde drömma.
Fick den imorse och har redan plöjt igenom en fjärdedel av boken...
Riktigt spännande, speciellt när man vet på ett ungefär vad som kommer
hända (har ju sett filmen ^^), man vill bara komma fram till de där spännande
bitarna.. Men man vet ju inte precis allt, alla detaljer och händelser,
eftersom det händer så mycket mer i boken än vad de fått med på film...



Har inte läst ut en hel bok på flera år, bokstavligt talat alltså, jag skojar inte.
Var tvungen att pausa lite från läsandet, är jobbigt att ligga helt stilla i sängen,
inne i en bok och sedan märker man sakta men säkert hur huvudkudden har
skrynklat ihop sig och nacken värker... Men nu ska jag nog gå och läsa lite mer ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

emmi bilderna från midsommar :D ???

2010-06-30 @ 16:31:17
Jag har bajsat: Katti

Haha vafan vi glömde boken idag ;)

2010-07-02 @ 21:18:27

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0