Friday igen

Veckorna går ganska snabbt även fast man inte gör ett piss..
Ska nog träna idag med Katti :)

Igår mötte jag upp henne i Farsta och så handlade vi lite
picnic-lunch och satte oss på en filt vid farstabadet, supermysigt!
Tråkigt att väder inte är lika bra idag.



Kanske blir party ikväll, iaf om min boyfriend får bestämma, men
jag undrar vart och med vem, de flesta av våra vänner jobbar eller
har en vit helg ;) Jag och älskling har precis haft vit månad (eller mest jag),
så vinet i kylen lockar ju gaaaanska mycket (a) hehe..

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: alkohoran/ din partyprincess

mohahah.. vit helg? ALDRIG sipprar champange nu ;:D:D:D:D

2010-06-18 @ 22:38:24
Jag har bajsat: Michaela Stappe

Kände att de var lite dags för mig att komma ihåg att börja kommentera igen , dig med hoppas jag ;) glöm inte vad du måste lägga till på namnet för att komma till min riktiga blogg =) så kommentera FAN inte tillbaka på fel blogg ;)



Vit månad, vit helg?!!! alltså behöver man ha något sånt så säger de väl en del va ;) kör på vinet! SKÅL

<3

2010-06-19 @ 03:44:55
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0