Midsommar 2010

Igår var det midsommarafton! Jag gick upp kl 9 och började
förbereda maten, marinera kyckling, tvätta potatis och dammsuga + diska,
så att det skulle vara rent och snyggt när de andra kom och att vi inte skulle
behöva göra så mycket innan vi skulle ner till fältet.

När Katti och Krille hade kommit och hjälpt till med de sista förberedelserna
och jag hade sminkat klart mig och klätt på mig, så gick vi ner till Årstafältet 
och sen kom Bini & Putte och de två små hundarna! Självklart hade vi glömt
tändare till grillen... Så Dan och Krille fick gå tillbaks hem och hämta en ;) haha!

Vi grillade och åt färskpotatis och sallad till och drack massa gott vin och goda cider!
Sedan vid kl 16-17 gick vi upp till mig och Dan och åt efterrätt, chokladpudding, grädde
och jordgubbar! Muuuums :D Och festade hela natten (eller inte riktigt, vi slutade festa
vid tolv för då var alla "lagom" fulla) ;D haha....



Jag och Katti, nere på Årstafältet.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Snyggingar!

2010-06-26 @ 19:24:39
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0