Monday och lite läsk på det

Sitter här och tråkar, blä. Vad ska jag göra, några förslag? :D
Dricker läsk och kollar på ett gammalt DH-avsnitt, för jävla bra
program, varför slutade jag följa det? Just det, jag började låta min
pojkvän bestämma över tvn... ^^



Ikväll blir det working out med Katti och kanske Lisen! Gympa/styrka,
hoppas man håller ut ;) haha.. Fyfan, har proppat i mig godis i lördags, igår
och resterna idag... haha!

MIDSOMMAAAAAAR SNART! Jag behöver en plan A och en plan B, just nu
excisterar ingen av de.. Dags att börja smida några bra planer ;) Och ta en
sväng förbi systemet innan alla andra handlar upp all god spriiiiiiit!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0