Mot gymmet

Mår lite illa. Jävla menshelvete. Hade så jävla ont i natt, trodde
aldrig att jag skulle somna...

Hoppas att det onda är över nu, har inte känt någon smärta än
iaf, och det brukar ju bli bättre av att träna lite? Får hoppas det iaf ;)
Ska strax röra mig mot gymmet, var påväg till bussen för ett tag sedan
och då upptäckte jag att jag hade fått sms imorse strax efter att jag
gick upp ur sängen, märkte inget då, men såg senare att vi ska träna kl 10
istället för 9, så det var bara att gå tillbaka upp ;)


Haha, jag och min träningsbuddy, dancing queens...

Funderar på att lägga mig i sängen en stund innan jag ska gå, är så
jävla trött, orkar knappt hålla upp kroppen... Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0