On my way

Om ca 40 min ska jag börja röra mig mot Farsta för
att möta upp Katti och gå till gymmet och träna lite ;)
Har egentligen ingen lust att träna, men så blir det alltid när man slappar
till i en vecka.. Bara att bita ihop ;)

Måste köpa en kajal och nylonstrumpor när jag är i Farsta,
tur att det är billiga saker för när jag kollade mitt konto nyss
så ekade det av tomhet..



Och jag som blev erbjuden att köpa en sprillans ny Guess-väska igår
för endast 700 kr, måste nog tacka nej till det frestande erbjudandet..
Men så går det när man inte har något jobb! Note to self: bli miljonär.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Ni kunde hälsat på mig också!



Ja det där med miljonär låter inte helt fel..

2010-06-28 @ 21:36:12
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0