Run run run

Skulle egentligen skjutsat mamma och pappa till Bromma
imorse, men det blev inte så, deras flyg till Gbg var inställt, så
de skulle bila ner istället :) Fick lite sovmorgon och sov till kl 10!

Låg i sängen och åt frukost och tittade på tv medan jag funderade
på vad jag skulle göra idag. Blev lite inspirerad och taggad när Sanera
skrev att hon var ute och sprang igår och skulle göra det idag också, så
jag tog på mig träningskläderna och tog ett varv runt Årstafältet! Trodde aldrig
att jag skulle orka springa så långt! Men det var inte utan smärta...

Hade på mig bh, supertajt linne, supertajt t-shirt plus en ganska tajt tröja,
ändå fick jag ont i brösten av att springa. Och så fick jag så jävla ont
i öronen så jag trodde fan jag skulle börja gråta. Det ligger tydligen i släkten att
ha öron som är superkänsliga för vind... men jag är glad att jag klarade det trots att det
gjorde ont! Och så får jag inte glömma att säga att jag sprang med träningsvärk efter
mitt och Kattis hårda benpass igår på gymmet, haha! ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0