Gjort idag

Saker som jag hunnit med att göra idag,
min första dag som arbetslös på ca 4 månader...


* Vakna av att solen skiner i mitt ansikte så att jag typ blir blind
* Äta frulle
* Kolla på Vakna med the voice samt några andra dåliga program
* Göra ett glas c-vitamin
* Sitta vid datorn i några timmar
* Dammsuga hela lägenheten
* Göra rent toaletten
* Sätta på två tvättmaskiner
* Hänga upp tvätten/stoppa den i torktumlaren
* Göra rent handfatet
* Damma och städa på skrivbordet
* Torka av vardagsrumsbordet och skaka av duken ute på balkongen
* Städa i mina + Dans garderober
* Gå ner till affären och handla
* Panta flaskor/burkar
* Gå och kasta sopor
* Saknat Sanera!
* Sitta vid datorn lite mera
* Kolla TV lite mera...
* Klätt på mig (innan jag gick ut såklart, hehe)
* Diskat
* Planerat vad vi ska äta till middag ikväll
* Pratat i telefon (okej, i två minuter typ ^^)


Miss u, babe!

Alltså kan man bli mer rastlöööös? Sitter och loggar in på facebook,
hittar inget att kolla på mer så jag loggar ut, efter en minut har jag
så tråkigt så jag loggar in igen för att se om det har hänt något nytt...

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Duktig du är gumman! <3

2010-03-15 @ 23:17:56
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0