Housewife

Idag har jag verkligen varit en housewife. (Mitt vanliga jag alltså ^^).
Gick upp strax innan åtta, gjorde frulle och kollade på Vakna med
the voice, as usual. Sedan började jag diska berget som Dan hade
lämnat till mig..

Efter det gjorde jag rent spishällen som såg ut som skit(!), och
sedan inne i ugnen, och det var inte att leka med. Har inte gjort
det sedan vi flyttade hit ^^ usch.. Men nu är den ren och fin iaf!

Efter det åkte dammsugaren fram, man släpper ju inte LITE hår,
ser ut som om vi har en perukmakarfabrik här hemma så mycket
hår som det ligger överallt! Skurade såklart efter dammsugningen och
skrubbade rent badkaret, kaklet och handfatet! Har även börjat
bädda rent i sängen men var tvungen att ta en paus nu ;)



Just det, duscha och lägga en ansiktsmask har jag också hunnit med!
Och städat undan lite i hallen så att det blir lite luftigare där, får väl
se om Dan tycker om det eller om han vill ställa tillbaks det som det
var innan... Nej, nu blev det ju ett superlångt inlägg. Bäst att jag går
tillbaks till sysslorna ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

asså du e verkligen jätteduktig emmi!! :D du är värd alla skor i världen tycker jag!!! <3

2010-03-24 @ 15:35:25
Come and get me: http://operationivy.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0