Ibland är livet tragiskt

Läste nyss i en ganska känd blogg, där det berättades om att
en tjej förlorat sin vän för 5 år sedan, vännen ska ha blivit
våldtagen och brutalt mördad, finns att läsa här.

Började gråta när jag läste om det och tänkte att
det kunde varit jag en gång... Tjejen som blev mördad
var 19 år, blev förföljd när hon var på väg hem från krogen
av ett utländskt äckel som delade ut tidningar, han lyckades
få in henne i bilen men hon gjorde sånt motstånd mot honom att
han kände att han var "tvungen" att ta till grovt våld mot henne (läs artikeln så förstår ni).

Exakt samma sak hände mig en gång när jag
var ensam påväg hem från krogen... Det är så jävla creepy,
nu hände det ingenting den gången, förutom att han grabbade tag i
min rumpa och sa något äckligt, jag minns inte vad för jag blev så chockad
och rädd. Men tänk om han hade fått ett grepp om min arm istället
och dragit in mig i bilen? Jag blir så jävla rädd och arg när jag läser
sånt här, varför gör man så mot en annan människa...? Vad får honom
att tro att han har rätt att ta hennes liv? Och inte nog med det, han var
tvungen att göra det på det vidrigaste sättet man kan tänka sig...?

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Dte har du inte berättat för mig gumman!

Fy vilket äckel, morr.

2010-03-25 @ 22:56:32
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0