Lördagkväll

Fick tillslut med mig familjen till Kista galleria! Vilket shoppingparadis
det har blivit nu när de har byggt ut! Den största New Yorker-butiken jag har
sett, och massaaaaa snyggt hade de där, shoppade som en galning och köpte hur
mycket kläder som helst. Blev även en finfin tröja från BikBok och en skitsnygg
partyväska från Next som jag kommer använda flitigt i sommar när man traskar
iväg på diverse uteserveringar! Mmmm, vad jag längtar!!!!!


En sommarkväll, Marys & min hand, wihooo.

Kanske kan visa er bilder på allting senare, men just nu är jag fortf hos päronen
och min kamera är hemma hos mig & älskling. På tal om min boyfriend, kan ni
gissa vart han är ikväll och vad han gör? Ja, precis... Han tar en öl, på Värdsan! Haha!
Eller en öl var väl att "underdriva". Antar att jag får hämta upp honom sen när det stänger...

Kollade nyss på melodifestivalen, fan... Ville ju att Neo skulle gå vidare till Globen!
Men men... Hur fan kunde Orsas spelmän gå så långt?! Sjukt...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Jag vill se vad du köpte!! :D

2010-03-06 @ 22:23:48
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0