Oooookej

Nu har jag varit och hämtat ut paketet med proteinpulvret med
vaniljsmak. Vi säger såhär - om Gainomaxen smakade vaniljsås så smakar
det här pulvret vaniljpiss.... Men till pulvrets försvar så tror jag att jag
blandade helt fel... Fattar ju inte hur mycket pulver eller vatten det ska vara?
KATTI! Hjääääääääälp?!


Jag och min träningscoach, partyglada, hehe...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Haha det finns ju en skopa i burken men det vet du säkert och du tar en skopa och sedan tar jag 500 ml (tror jag) :P jag fyller upp till 500 strecket iaf

2010-03-18 @ 17:37:13
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0