SJUKT!!!!!!!!!!!

Det här är så jävla sjukt och jag blir fan arg när jag läser detta.
Det står att man "måste" ha arbetslivserfarenhet för att studera något
inom ekonomi-området! SJUKT! Det står att det är metirerande, då tänker
man ju "okej, man kanske inte MÅSTE ha det, men att det är bra om man har det..",
men sedan när man läser lite längre ner på sidan så står de att om det är fler än
60 pers som söker så tar de bara in de med arbetslivserfarenhet och bra betyg.

Så om det är typ 30 pers som har arbetslivserfarenhet och kanske halvbra betyg
och du har INGEN arb.livserfarenhet men bra betyg, så tar de hellre in de med
erfarenhet/halvbra betyg.... SÅ JÄVLAAAAA SJUUUUUUUUUUUUKT!!!!!!!!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Det heter meriterande lilla gumman , puss papi

2010-03-23 @ 18:01:14
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha, jag tyckte att det lät lite fel men jag hade så bråttom när jag skrev ;)

2010-03-24 @ 08:47:22
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0