Storhandla

Var ju och storhandlade igår med mami & sis. Köpte filmen
New moon eftersom varken jag eller Dan har sett den än
(ja, jag vet, vi är lite efter alla andra). Vi såg den igår medan vi
åt middag (blev pannkakor för våffeljärnen var slut i affären *snyft*),
vi kunde knappt äta för den var så jävla spännande :O Shiiiit alltså,
satt och spände mig hela tiden och kände ångesten över Bellas dilemma
när Edward lämnade henne och hon började falla för Jacob.. FYFAN för att
vara henne i den situationen.. haha! Var bara tvungen att säga det (a).



Idag blir det KANSKE träning med Katti, känner mig så jävla otaggad, usch.
Ska nog träffa mami en stund också! Sedan blir det förmodligen en lugn
hemmakväll med darling <3

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Lisen

taaack "syster":D finns här för dig med! :)loveu <3

2010-03-26 @ 12:32:48

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0