Varning för deppigt inlägg

Snart får man börja om på ruta ett. Eller inte riktigt, men typ.
Måste börja leta sommarjobb. Blir nog plugg till hösten om jag
lyckas bestämma mig för vad jag ska göra ^^ hm...
Det blir ju lite jobbigt utan pengarna, men man har ju klarat sig
på 1000 kr i månaden förut, så det ska nog gå.

Som ni kanske förstår (eller redan vet) så ska jag sluta på jobbet
jag har nu. Blev uppsagd pga arbetsbrist. Och det förstår jag, för på
vilket jobb man kan ta 2-, 3- eller t.o.m. 4-timmars raster?


Som tur är så har jag min pojkvän och mina vänner som stöttar mig.

Nej, nu behöver jag göra något kul. Någon som är med mig?
Orkar inte deppa pga detta, livet är ju inte slut än, eller hur? ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Emmi don't worry! Jag lovar att det kommer bli bra!! Börja plugga =) du får ju faktiskt runt 5-6 tusen i månaden då! Plus att du har ngt att sträva efter, ett mål! Gör något du tycker är kul! Livet ska vara roligt :) .. Allt löser sig, det gör det alltid! Finns här för dig =) <3

2010-03-11 @ 11:47:00
Come and get me: http://operationivy.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Det kommer gå bra Ems! Du är otroligt duktig i plugget så det kommer gå galant för dig om du börjar plugga. Kolla på KY (YH)utbildningar, lätt att gå jobb efter. På min skola finns det typ löneekonom och lite sånt. Nåt sånt tror jag skulle passa dig! =)



På lördag får du ju träffa alla dina vänner (förutom Sanera o Micke), då kommer du ha kul! :D



Finns alltid där för dig gumman, glöm aldrig det.

Älskar dig gumms <3

2010-03-11 @ 19:21:00
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Nej det kommer gå bra för dig :D du är grym bruden, ha så roligt ikväll my darling, vi syns imorgon. nu är iaf lady gaga inbokat och sedan ska vi ut på buuus <3<3<3

2010-03-12 @ 18:33:54
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela Stappe

Jag håller med resten av brudarna, du är grym! Finns ingenting du inte klarar så kör bara på den vägen du vill gå! :) <3

2010-03-13 @ 18:36:26

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0