Work out

Idag blir det träning igen med Kattilicious. Wiho!
Det blir efter kl 14 eftersom hon jobbar tills dess, sedan bär det
av mot Farsta. Måste dock ner till kiosken först och handla kontantkort
till mobben, annars kan jag inte ta mig någonstans, har ju inget
busskort så jag måste köra smsbiljett hela tiden, jävla rån...
Fast det är ju ett ännu större rån att skaffa busskort för 700 spänn
i månaden! Hello?! Ingen som tänker på oss arbetslösa eller?! Höhö...



Nej, men ja.. Vad har jag gjort idag? Det du! Inte ens jag vet, typ.
Vaknade vid 7.00 av mig själv. Kollade på Vakna med the voice, as usual.
Sedan har jag ätit frulle, typ en halv limpa vitt bröd. Jiha. Druckit en
Gainomax, men gör inte det gott folk, kära Bini berättade för mig att den
innehåller massa socker (mycket riktigt!), och när jag drack den så kändes
det som att dricka strösocker bara för att jag tänkte på att den innehöll det ^^

Aja, blä på det. Håller mig till mitt dyra pulver istället, som smakar vaniljpiss, haha!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0