Yiiihoo

Tränade ju igår, som sagt. Awsome. Can't wait to gå dit igen!
Nu är jag skittaggad känner jag, och det gäller ju att passa på
så länge man är det. Strax ska jag gå och hämta ut mitt proteinpulver
som jag beställde häromdagen, finns tydligen att hämta på posten här
nere. Snabbt och bra! Så får vi se om vaniljsmaken smakar bajs eller inte.
Drack iaf en Gainomax vanilj igår och det var en höjdare! Som att dricka vaniljsås,
och jag som älskar vaniljsås! Wiho, fem tummar upp för den!! ^^



Nej, nu är jag så rastlös att jag håller på att dö. Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Lisen

yeeeah :D

2010-03-18 @ 13:21:43
Jag har bajsat: Anonym

Inte för att göra dig besviken men gainomax är inte alls nyttig :P hahaha.. massa socker

2010-03-18 @ 16:34:22
Jag har bajsat: Anonym

// bini

2010-03-18 @ 16:34:35
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha är det sant bini? Fan då, men säkert iaf liiiite nyttigare än en chokladkaka? :D

2010-03-19 @ 09:01:38
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0