Ikväll kör vi all in

Eller hur Sanerutt? Haha.. Bitchen vill att jag ska vara fullare (mer full?) än vad
jag var på nyår... Frågan är; går det?! HAHA... Det blir iaf jävligt svårslaget,
och jag vet inte om jag ens VILL bli så full NÅGONSIN igen! Haha...



Dagen efter nyår var värst, hemska ryggsmärtor och massa spyor... BLÄ!
Nej, jag kommer nog inte bli så full ikväll, tyvärr Sanera ;) Men jag lovar
att försöka gå så nära som möjligt utan att ramla på en hantel eller spy dagen efter ;) haha!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahaahhhhhhahhaha :D okej då it okay! this time ;) LOVE U!!!!!!!! världens finaste!

2010-05-14 @ 15:19:08
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0