Lady Gagaaaaa in tha houseeeee

Ikväll blir det Lady Gaga-konsert med Katti! Tur att vi har sittplatser
för mina fossingar mår skitdåligt efter en kväll i högklackat, haha...
Och jag är skittrött trots att jag endast drack 2 cider och en drink igår!



Men det var jättekul igår iaf, trots att jag var trött och hade cpont i tån ;)
Tack alla fina vänner som gör mig på så bra humör, och grattis i förskott till fina Katti
som vi firade igår! Hoppas presenterna var bra ;)

NU KOMMER TAXIN (Krulledull rättare sagt ^^)!!!!! CIAO!

/ Ems.




Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

2 cider & 1 drink? är det som att supa som en 14 åring? .. besviken på dig.. ;) ahaha :D ha de så kul nu LOVE U!

2010-05-08 @ 20:12:23
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0