Nighty nighty

Är så himla trött nu så jag tror det är dags att sova!
Var och tränade från kl 20 till 21 med Lisenfisen, det var nice!
Och det behövdes, har slarvat och ätit massa onyttigt (a) hihi..

Åt middag hemma hos päronen & Bell idag, det blev pastasallad!
Precis när jag ska gå och träna så kom Pysen, typiskt, jag som
har saknat honom och ville gosa! Men men..



Efter träningen så åkte jag och hämtade upp älsklingen, sen åkte 
vi till Willys och handlade lite. Det blev två filmer också, Twilight och
den senaste Fast and furious ;) yiiha! Det blir film till frukosten imorgonbitti, mys!

Nej, nu ska jag gå och decka i sängen. Godnatt people!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: lisen

Fick alla rätt på ena provet :D tack sötnos!

2010-05-20 @ 13:49:00

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0