Onsdag

Igår blev det träning med Lisen, Katti hann inte riktigt med..
Jag höll nästan på att missa det jag med, missade första bussen och det
passet vi tänkte ta från början (afrodans), men då kom Lisen på att medelgympan
startade en timme senare så då gick vi på den istället ;)


Jag och Lisen på Saneras överraskningskryssning.

På dagen var jag ju i stan med Mary, köpte två baslinnen och ett par svarta shorts.
Och sedan fikade vi på Café Bellman, det var mysigt :)

Just nu sitter jag här hemma i Östberga och har skittråkigt :( Vad ska man hitta på?

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Du kan tex lägga in bilderna från kryssningen!!!!! :D

2010-05-05 @ 19:03:09
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0